Povrat i reklamacije
Reklamacije
Kupac ima pravo podnijeti reklamaciju na proizvod ili uslugu u skladu sa zakonskim uvjetima i rokovima propisanim Zakonom o zaštiti potrošača i Zakonom o obveznim odnosima.
- Ako je kupcu isporučen proizvod koji nije naručio, ili ako proizvod ima oštećenja ili materijalne nedostatke, kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se podnosi pisanim putem, putem elektroničke pošte na adresu info@barca-academy.hr. Prodavatelj je dužan odgovoriti na reklamaciju u roku od 15 dana od zaprimanja.
- Ako Kupac nije primio naručeni i plaćeni proizvod u predviđenom roku isporuke, ima pravo prijaviti nedostavu putem kontakata objavljenih na web stranici. Prodavatelj će bez odgađanja provjeriti status pošiljke i obavijestiti kupca o daljnjem postupanju.
- Prilikom preuzimanja proizvoda preporučuje se da Kupac odmah pregleda proizvod. Ako se uoče vidljivi nedostaci, potrebno je odmah obavijestiti Prodavatelja putem e-maila. Kupac tada može zatražiti zamjenu proizvoda ili povrat novca. U slučaju odobrenog povrata, isti se izvršava u roku od 14 dana od dana primitka vraćenog proizvoda.
- Ukoliko se zahtjev za zamjenom ili povratom pokaže opravdanim, trošak ponovne dostave ili povrata sredstava snosi Prodavatelj.
Povrat proizvoda
Povrat proizvoda vrši se slanjem na adresu:
KB SPORT SISTEM d.o.o.
Eugena Kvaternika 7
10410 Velika Gorica
Hrvatska
Izravne troškove povrata snosi Kupac, osim u slučajevima kada:
- nije primio proizvod zbog vidljivih nedostataka,
- isporučen je pogrešan proizvod,
- proizvod ima materijalni nedostatak potvrđen od strane Prodavatelja.
Vraćeni proizvodi moraju biti u istom stanju u kojem su dostavljeni, u originalnoj ambalaži, s priloženim računom i pratećom dokumentacijom. Kupac ne može reklamirati izgled proizvoda ako se on u manjoj mjeri razlikuje od prikazane slike na web stranici, budući da fotografije mogu varirati ovisno o postavkama zaslona.
Odgovornost za materijalne nedostatke
U skladu s člankom 43. Zakona o zaštiti potrošača i člancima 400. – 422. Zakona o obveznim odnosima, Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koji su postojali u trenutku prijelaza rizika na kupca. Kupac je dužan obavijestiti Prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven, a najkasnije u roku od dvije godine od dana isporuke proizvoda.
Kupac može reklamirani proizvod poslati na adresu:
KB SPORT SISTEM d.o.o.
Eugena Kvaternika 7
10410 Velika Gorica
Hrvatska
Uz proizvod je potrebno priložiti kopiju računa, opis nedostatka i svu prateću dokumentaciju. Ako se nakon pregleda utvrdi da reklamacija jest opravdana, Prodavatelj će, prema zakonu, poduzeti jednu od sljedećih mjera:
- ukloniti nedostatak,
- zamijeniti proizvod novim, ispravnim,
- odobrati sniženje cijene,
- raskinuti ugovor i izvršiti povrat novca.
Oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehaničkim udarcima, izloženošću vodi ili drugim neadekvatnim uvjetima ne smatraju se osnovom za reklamaciju.
Povrati u vezi s uslugama (kampovi i programi)
Za usluge poput nogometnih kampova, trening programa ili putnih aranžmana, povrat uplaćenih sredstava moguć je samo u slučajevima:
- otkazivanja programa od strane organizatora,
- dokazane nemogućnosti sudjelovanja zbog opravdanih okolnosti (ozbiljna bolest uz liječničku potvrdu).
U ostalim slučajevima uplate se smatraju konačnima jer se njima unaprijed pokrivaju troškovi organizacije, smještaja i licenciranog trenerskog kadra.
Pravo na jednostrani raskid ugovora
Kupac ima pravo jednostrano raskinuti ugovor o kupoprodaji fan shop proizvoda u roku od 14 dana od dana isporuke, bez navođenja razloga, osim ako se radi o personaliziranim proizvodima ili robi izrađenoj prema posebnim zahtjevima kupca.
Za ostvarenje prava potrebno je ispuniti Obrazac za jednostrani raskid ugovora ili uputiti zahtjev putem e-maila na adresu info@barca-academy.hr s priloženim dokazom o kupnji. Povrat proizvoda vrši se po dogovoru, a trošak dostave povrata snosi kupac.
Ova pravila reklamacija i povrata zadnji su put ažurirana dana 15. listopada 2025. godine.
